Tuesday, March 06, 2007

cerita terbaru saya


assalamualaikum...



sudah sekian lama saya menyepi....terlalu banyak faktor yang menghalang saya untuk terus menulis dalam blog ni...alhamdulillah sekarang semuanya dah kembali seperti sedia kala...


sebenarnya baru-baru ni...lebih kurang sebulan yang lalu saya dimasukkan ke wad disebabkan demam yang tinggi yang mencecah 36 darjah...disamping itu juga...air kencing saya didapati mempunyai kandungan kuman yang tinggi....


ceritanya begini....saya tak tahan dengan simton sakit pinggang dan kencing tidak lawas...saya tahu waktu tu saya demam tapi masih boleh bertahan cuma yang saya tak tahan bila kesakitan menyerang pinggang....suami saya terus bawa saya ke unit kecemasan...waktu itulah saya baru sedar yang saya demam panas dan air kencing saya kotor.....


saya terpaksa ditahan di wad kerana bimbang kuman merebak ke buah pinggang....alhamdulillah sekarang saya beransur pulih...banyak petua dan pantang larang orang tua2 pada saya....


sepanjang saya berada diwad tumpuan saya terganggu..suami saya pula ambil cuti rehat...macam dia pula yang sakit..kesian lak dia terpaksa kehulu kehilir bersama anak saya yang semakin nakal, peniing kepala saya dengan gelagak 2 hero ni, sorang dah bergelar bapa tapi perangai masih macam budak2 yang si anak lak berlagak macam dah besar......ummi lak waktu tu demam namun masih mampu menjenguk saya di hospital besut ni...kesian lak sebenarnya kami dah berpakat waktu tu nak mengacau syura di rumah ummi wallid saya di kampung.....time tu awal muharam...


selepas keluar dari wad..saya mengambil cuti rehat....dan sekembalinya saya ke ofis internet not connected ada problem pada firewall....lebih kurang 2 minggu baru dapat bula email balik...sepinya dunia ni tanpa internet....mmmm


oklah...nanti sambung balik...


wassalam

2 comments:

Abang Long said...

Syukur alhamdulillah ... sudah kembali kedunia Blog.

Anonymous said...

alhamdulillahlh...