Wednesday, September 06, 2006

BuTa Hati

Assalamualaikum..
sidang pembaca yang dihormati...saya sungguh hairan kenapa masih ada lagi di kalangan ummat islam kita memperlekihkan pasal makanan, minuman dan barangan yang kita pakai sehari2....sumbangan apa lagi yang kita boleh berikan untuk ummat islam kita yang tertindas, terancam dan terkorban oleh puak2 yahudi yang kejam....kita dah tak terdaya memberi pertolongan dalam bentuk tenaga, sumbangan kewangan dan sebagainya...jadi cara untuk kita menumpaskan yahudi adalah satu je...."boikot barangan yahudi"...pertolongan yang kecil ni jelah yang boleh menyelamatkan nyawa, kerana RM1 yang dibelanjakan ke dalam Dana yahudi seumpama satu bom yang akan mengorbankan beribu malah jutaan nyawa ummat islam....sanggupkah kite...???
terngiang ditelinga saya bila seorang sahabat yang juga seagama dengan kite dengan mudah melemparkan kata2 seolah2 tiada akal fikiran untuk berfikir "Habis tak payah makanlah kalu camtu"...walaupun kata2 itu bukan untuk saya tetapi telinga yang mendengar ini menyakitkan....padahal bermacam produk lain lagi yang boleh kita jadikan altenatif untuk menggantikan barangan yang kita guna...saya sendiri mencari dan cuba menukarkan apa yang kite guna selama ini ke produk yang lebih terjamin....kalau kite lihat sekarang..betapa yahudi sudah sebati dengan kita hinggakan minuman dan makanan yang kite guna boleh dikatakan 95% dari puak yahudi.....saya sendiri menggunkan hampir 99% produk dari negara yahudi tanpa disedari selama ini...bijaknya dia menguasai ummat islam....daripada permakanan inilah membuatkan hati kite sukar menerima benda2 yang baik...dan disebabkan makanan yang kita makan inilah hati kite jadi tertutup dan gelap untuk mendalami islam....
sidang pembaca sekalian, untuk pengetahuan anda semua di sini saya sertakan barangan altenatif yang boleh kita gunakan untuk menyelamatkan ummat islam kite....barangan ini saya dapat dari email seorang sahabat...jadi, mulai sekarang listkan barangan yang kita guna dan gantikan dengan barangan altenatif lain...."Berjuang untuk bangsa, Agama dan Negara"

1 comment:

Anonymous said...

anda boleh rujuk list barangan di
http://shaha81.blogs.friendster.com

pada tajuk yang sama